14 nov 2012

Procés de treball

Quan és fa els treball tenim que tenir en compte un mon de coses, com per exemple quan fem un treball de plàstica, és ha dir una obra artística, tenim que tenir en compte:

El tema: És important observar l’entorn i veure que es pot sacar profit des d’un punt dels sentiments i que pot ser interessant per l’alumna, i d’aquest manera els nens podem desenvolupar la seva imaginació, encara que el tema estigui proposat per la mestra, i aprenen molt més rapit.
La imaginació de formes: Tenint en compte el tema, el lloc, els referents..., l’obra pot ser abstracta o figurat. El professor pot ajudar donant diferents imatges, però ha de ser l’alumna qui tingui clar com vol expressar el tema.
L’elaboració de l’obra: El més important de tot és que els infants experimentin, tocant els materials, abans de començar l’obra en si mateixa, ja que d’aquesta manera poden veure el treball de diferents punts de vista i no quedar-se trencat en una mateixa idea del principi, serà com una sorpresa per ells.
Si el mestre dona eines, diu quines són les tècniques, com es pot manipular, donar-li unes imatges, estimulen als nens d’una manera molt profitosa.  
La composició: En l’obra té que estar relacionat el que es vol expressar amb el que s’expressa, hi ha que unir les part per crear en una unitat expressiva. Cal estar atent en el diferents canvis pel que passa l’obro, ja sigui els efectes expressius o les emocions.


No hay comentarios:

Publicar un comentario